Kære alle.
Nu nærmer dagen sig så småt, og vanen tro er vi hermed ude med informationer i god tid......
Toastmaster er Andreas Juul Rosenlund (Ninas bonusbror). Tlf: 40581773.
Dresscode: Både brud og gom vil have tøj på, så I bedes følge den skik og komme påklædt.
Dagen kommer i grove træk til at foregå således:
Kl. 12:00 Vielse i kirken
Kl. 13:30 Frokost på engen på Ryslinge Friskole (hvis det regner finder vi et sted indenfor)
Kl. 14:00 Leg og spil på engen/boldbanen (det er ikke nogen vilde aktiviteter - hvis det øser ned laver vi noget indenfor)
Kl. 16:00 Bryllupskage på engen (igen, hvis det regner finder vi et sted indenfor)
Kl. 16:30 Mere leg og spil / rejsning af telt / indretning af sovepladser / fri snak
Kl. 18:00 Middag i salen.
I tidsrummet 22:00 - 02:00 er der en DJ som spiller musik, derudover bliver det Spotify på anlægget.
NB: Alle tider er cirka-tider (pånær det i kirken). Vi tager det stille og roligt og ser hvad dagen bringer.
Vi glæder os til at se jer!
Kærligst Nina og Martin
Ps: Hvis der er noget I er i tvivl om, så bare skriv eller ring.
Nu nærmer dagen sig så småt, og vanen tro er vi hermed ude med informationer i god tid......
Toastmaster er Andreas Juul Rosenlund (Ninas bonusbror). Tlf: 40581773.
Dresscode: Både brud og gom vil have tøj på, så I bedes følge den skik og komme påklædt.
Dagen kommer i grove træk til at foregå således:
Kl. 12:00 Vielse i kirken
Kl. 13:30 Frokost på engen på Ryslinge Friskole (hvis det regner finder vi et sted indenfor)
Kl. 14:00 Leg og spil på engen/boldbanen (det er ikke nogen vilde aktiviteter - hvis det øser ned laver vi noget indenfor)
Kl. 16:00 Bryllupskage på engen (igen, hvis det regner finder vi et sted indenfor)
Kl. 16:30 Mere leg og spil / rejsning af telt / indretning af sovepladser / fri snak
Kl. 18:00 Middag i salen.
I tidsrummet 22:00 - 02:00 er der en DJ som spiller musik, derudover bliver det Spotify på anlægget.
NB: Alle tider er cirka-tider (pånær det i kirken). Vi tager det stille og roligt og ser hvad dagen bringer.
Vi glæder os til at se jer!
Kærligst Nina og Martin
Ps: Hvis der er noget I er i tvivl om, så bare skriv eller ring.
Kommentarer
Send en kommentar